Uncategorized

Blozende wangen!

Vandaag schrijf ik een review over de mooie blush van het makeup merk Catrice.

Illuminating Blush ❤️

  

  
Ze zijn verkrijgbaar in 3 verschillende varianten.

  1. 040 La vie en rose
  2. 010 I”m nuts about you
  3. 020 Coral me maybe

Vandaag test ik de kleur 010 I”m nuts about you.


Wat een prachtige kleurencombinatie! Ik zag de Blush liggen en was gelijk verkocht😀

De kleuren combineren erg mooi in- en bij elkaar! Door de bruine tinten geeft het me een zomers gevoel.

Er zit een lichte shimmering in, waardoor mijn huid net dat extra beetje glow krijgt!

De Blushes & highlighters van Catrice zijn in de laatst jaren veel verbeterd!

De pigmentatie van de blush is licht maar net genoeg! Ik ga deze zeker veel gebruiken❤️

Hij is te koop bij Kruidvat voor €3,99!

Geef een reactie

