Uncategorized

Matt longlasting lipgloss van Essence.

Mat = een must! als je van deze lip trend houdt, zijn de zijdezachte, matte, langhoudende lipglosses ideaal voor jou. de lichte mousse-achtige texture houdt urenlang op de lippen zonder ze uit the drogen. bijzonder gemakkelijk in gebruik dankzij de platte applicator.

Prachtig!  dat is het eerste wat ik denk als ik deze lipgloss van Essence zie.

IMG_3032

De kleur is 03 The Girl of today, een mooi warm rood/roze lipgloss. De verpakking is wat langer als de normale lipglosses die we gewend zijn van Essence.

Zodra ik het kwastje uit de tube trek, merk ik dat er al veel aan het kwastje plakt ( overmatig veel)je moet deze dus nog even afstrijken. De geur van de gloss is heel zoet. Normaal hou ik hier niet van, maar deze ruikt wel lekker naar snoep:)

 

 

De gloss smeert makkelijk uit, en je hebt maar weinig nodig om resultaat te zien.

IMG_3027

Hij droogt al snel op, en yes! ik vind hem prachtig!

Hopelijk is hij er binnenkort ook in andere kleuren, want deze wil ik zeker nog meer proberen.

Binnenkort verkrijgbaar bij Kruidvat filialen die Essence Make-up verkopen.

8 gedachten over “Matt longlasting lipgloss van Essence.

Geef een reactie

