Uncategorized

Elderflower and Raspberry lijn van Etos.

Etos komt weer met een heerlijke verzorgingslijn uit; Elderflower&Raspberry!

Ik test vandaag voor jullie de Handscrub. Kijken jullie mee;)?

raspberrylijn etos

Dit zijn al de producten die in de Elderflower & Raspberry lijn te koop zijn.

Hand Wash & Lotion
Luxe handzeep en -lotion voor reiniging en voeding van de handen. 300 ml

Body Foam
Luxe body foam die de huid intensief voedt en verzorgt. Breng de foam aan op je hand en smeer je lichaam in. Niet afspoelen. 200 ml

Body Splash
Heerlijk geurende body splash voor een weldadige verfrissing van het gehele lichaam. 150 ml

Hand Cream
Fijne handcrème voor zachte en intensieve voeding van de handen. Trekt snel in. 75 ml

Shower Gel
Zacht schuimende douchegel met rijke, verzorgende bestanddelen voor een schone en zachte huid. 300 ml

Hand Scrub
Heerlijke handscrub met natuurlijke framboospitjes voor een milde, verzorgende reiniging en zachte handen. 75 ml

Shower Foam
Luxe douche foam voor een luchtige, weldadige reiniging. 200 ml

Scented Sticks
Geurstokjes met een zachte, friszoete geur. Draai het dopje van het flesje, bevestig de ring op het flesje en stop de stokjes in het flesje. Keer de stokjes om, om er nogmaals van te genieten. 150 ml

Lip Balm
Voedende lippenbalsem voor zachte en verzorgde lippen. 25 gram

————————————————————————–

Ik heb gekozen voor de handscrub, omdat ik in mijn stash alleen maar bodyscrubs heb liggen.

IMG_1707

De verpakking is ongeveer net zo groot als een tube tandpasta.

Zodra ik de verpakking openmaak, merk ik al gelijk dat er een lichtzoete geur langs mijn neus stroomt. Mmm.. wat heerlijk!!

Deze handscrub is heel fijn kwam structuur.

IMG_1708

Je hebt weinig nodig tijdens gebruik. Door de zachte, ronde bewegingen te maken over je hand, voel je direct de fijne korreltjes in de crème.

IMG_1709

Na 1-2 minuten het product te hebben ingestreken, spoel ik het af met lauw water.

Mijn handen voelen direct zachter aan! En dat is uiteindelijk wel het resultaat wat we willen hebben:). Ik heb een gevoelige/droge huid, maar deze scrub heeft totaal geen nadelige impact gehad op mijn huid. Na het scrubben gebruik ik altijd wel een handcreme, of het toch even extra te voeden.

Deze Elderflower&Raspberry lijn is nu te koop bij Etos.

Wil je graag het gehele assortiment zien? Neem dan een kijkje op de website : http://www.etos.nl

 

 

Geef een reactie

