Uncategorized

Hypoallergeen-lijn van Etos.

Tegenwoordig ben ik erg te spreken over alle producten die Etos uitbrengt! Daarom test ik vandaag voor jullie de nieuwe Hypoallergeen-lijn voor jullie uit! En dames met een droge/gevoelige huid.. Dit is een aanrader!

IMG_2975

Gelijk valt mij de mooie flesjes op van deze producten.

Strak, wit, en ziet er hygiënisch en fris uit!

Zelf heb ik last van een droge/gevoelige huid, vooral nu de herfst/winter er aangaat komen, merk ik dat mijn huid de juiste producten nodig heeft.

Een dik + punt!.. De crèmes van deze lijn zitten vanwege hygiënische redenen in een pompflacon. Zelf vind ik dit prettig, omdat je dan niet telkens met je vingers in een potje hoeft.

Veel mensen hebben last van een gevoelige huid of zelfs een chronische huidaandoening. Dan is het van belang om cosmetica en huidverzorging te gebruiken die rekening houden met de speciale behoeften van die huid.

De Hypoallergeen-lijn van Etos is vrij van alle bekende allergenen (zoals parfum, kleurstoffen, parabenen en andere conserveermiddelen) en heeft een extra kalmerende en hydraterende werking. Daarnaast heeft de lijn het Huid Allergie Keurmerk, een initiatief van het Huidfonds, gekregen. Dat betekent dat bij het gebruik van deze producten de kans op het ontstaan van een allergische reactie minimaal is.

Beide crèmes hebben een fijne structuur. Je hebt aan een pompje genoeg( mits je graag een iets dikkere laag wilt gebruiken).

IMG_2976

 

Dit is van 1/1,5 x pompen. ↑

IMG_2977

Hier boven kun je zien↑, dat de crème een goede dikte heeft en het smeert lekker uit! Voor de winterdagen zal mij dit dus veel plezier doen:) De crème trekt snel in de huid. Zowel de dag,- als de nachtcrème.

De oogcrème is iets dunner, wat erg prettig aanvoelt onder en rondom mijn ogen. Zelf gebruik ik de moisture surge intense van Clinique,waar ik erg tevreden over ben. ( Op persoonlijk advies gekocht, helpt goed tegen droogtelijntjes bij mij).

Ook een voordeel is dat deze producten lekker budget-proof zijn!

 

Heb jij weleens iets getest van de fijne producten van een Etos lijn?

Wil je meer informatie over deze artikelen of een bepaalde lijn van Etos?

Alles is terug te vinden op hun website : http://www.etos.nl

 

8 gedachten over “Hypoallergeen-lijn van Etos.

    1. Ja dat zeker! veel producten doen niet veel voor een droge huid, of prikken enorm als je het aanbrengt. ik krijg dan vaak gelijk rode plekjes in mijn gezicht. een goede gezichtsverzorging is dus erg belangrijk:)

      Like

Geef een reactie

