Uncategorized

Kruidvat Black eyelash & eyebrow colour

Heb je geen zin om iedere ochtend mascara aan te brengen en je wenkbrauwen bij te tekenen, gebruik dan de Kruidvat Black Eyelash & Eyebrow Colour.

De kleuring van deze wimper- en wenkbrauwverf houdt tot 6 weken.

IMG_2971

Ik gebruik dit altijd als ik merk dat mijn wenkbrauwen erg licht zijn, en als ze geëpileerd moeten worden. Doordat je ze verft, zie je de meest kleine haartjes!

Het pakket bestaat uit 4 items. De Vloeistof, Kleurgel, wimperblaadjes en het aanbrengborsteltje.

Hoe te gebruiken?

-Zorg dat je gezicht makeuploos is en alles is gereinigd.

  1. Breng als eerst de wimperblaadjes aan onder het oog met wat huidcreme.
  2. Breng met een wattenstaafje wat vloeistof aan op de wenkbrauw/wimper.(MAX 1 minuut in laten trekken.
  3. De kleurgel een beetje verdelen over het aanbrengborsteltje, en borstel dit in je wenkbrauw/wimpers.
  4. Na het borstelen is het verven voltooid. eventueel overige klonters gelijk weghalen.

IMG_2972

Ik heb geen foto’s gemaakt, van het moment dat ik het heb gebruikt. Maar dit komt omdat het enorm prikte in mijn ogen, dat ik het na 10 seconden heb weggespoeld. Omdat ik al een gevoelige huid heb, wou ik het niet nog een keer riskeren.

Ik ben zelf niet zo te spreken over het product. Misschien dat ik het over een tijd nog een keer probeer. Heb jij hier ervaring mee?

De Kruidvat Lash & Brow Color wimperverf is te koop bij Kruidvat voor €4,99!

Geef een reactie

