Uncategorized

My Imenso

Vandaag mag ik jullie mijn prachtige collectie van MyImenso laten zien!

Paar weken geleden won ik op Instagram een supergeweldige winactie! Ik kreeg namelijk voor €250,- aan shoptegoed op http://www.myimenso.nl !! En ja, ik ben los gegaan!

 

Wat een prachtige keuzes hebben ze bij MyImenso.

silverr

Voornamelijk staat dit merk bekend om zijn prachtige muntencollectie.

Je kan alles combineren en voor ieder wat wils!

Ik kon bijna geen keuze maken, want tja, a diamond is a girls best friend!

maar tromgeroffel.. het pakketje was na 2 uur uitzoeken compleet 😀

Het pakketje kwam binnen 2 werkdagen aan en zat prachtig verpakt↓

img_3851

img_3852

als eerst moet je een medaillon kiezen ( verkrijgbaar in goud, rosé en zilver)

Ik heb de zilveren medaillon gekozen ,al mijn sieraden die ik draag zijn zilver. Je hebt nog de keuze tussen 2 formaten. 24 mm doorsnee en 33 mm doorsnee.

ik heb gekozen voor de 24mm. deze is ongeveer zo groot als een €0,50,- muntstuk

De Medaillons zijn verkrijgbaar vanaf €80,-.

 

medaillonhuls

Daarbij hoort een prachtige ketting.

img_3869

dit is de 40 cm lengte. Uiteindelijk bleek dit veel te kort te zijn! het valt nu een beetje als een choker. ( hieronder zie je hoe de lengtes zijn van een ketting).

kettinglengtedames-650x551

Toen kwam de keuze voor de munten!

 

cat_02-14_crushed_shell_en_medaillon

Kleine impressie van de aantal munten.

img_3868 Beschermingsplaatje voor de munt.

Hieronder zie je de door mij uitgekozen munten!

 

Ik ben er zo blij mee! Vandaag had ik de grijze Crushed shell om.

img_3866 Love it!

Ik ben er super blij mee! met al deze kleuren kan ik het combineren met veel verschillende looks!

Kijk op www.myimenso-store.com voor hun hele collectie!

 

4 gedachten over “My Imenso

Geef een reactie

