Uncategorized

Makeup-organizer GODMORGON van Ikea

Yes ! dat is het eerste wat in mijn gedachte opkwam toen ik dit zag!

De GODMORGON van Ikea 🙂

img_3935

 

Voorheen heb ik stad en land afgezocht naar een goede, mooie en budgetproof beauty/makeup-organizer. En jahoor, een middagje Ikea deed wonderen!

De Godmorgon is te vinden bij de badkameraccesoires-afdeling! Ze hebben meerdere varianten van deze bak. Top!

Het plastic is vrij dik en transparant! Dit is zeker een Plus punt!

 

De bak heeft meerdere vakken,waardoor je alles fijn kan organiseren !

img_3936

Linksboven zijn 12 vakjes voor lipsticks, potloodjes etc, en eronder 2 kleinere vakken voor eyelinerpotjes, kleine spulletjes.

img_3939

 

Rechtsboven zijn 2 langwerpige vakken. ideaal voor mijn oogschaduwmono’s, blushes en poeders.

img_3940

Daaronder is een groot vak voor paletten in te doen.

img_3936

Bovenop( waar ik fan van ben!) zit een ‘kiep’ bak om het zo maar even te noemen.

img_3938

 

dit kun je naar voor halen en daaronder zitten de paletten, trek je dit naar achter, dan ligt het op het middenstuk. Aan de voorkant van deze ‘kiep’ bak, zitten 5 vakken waar je je makeupbrushes, wattenstaafjes enzo in kan doen!

img_3937

img_3941

Ik ben groots fan! Misschien dat ik in de toekomst, andere varianten erbij ga halen:)

Wil je deze ook zo graag? Hij is verkrijgbaar bij Ikea voor €14,95!

4 gedachten over “Makeup-organizer GODMORGON van Ikea

Geef een reactie

