beauty

Oriflame Smoothing Sugar Scrub.

MILK & HONEY GOLD

De eerste gedachte die bij me opkwam toen ik deze flacon zag, het lijkt op de LadyMillion van Paco Rabanne! ( zie jij ook vergelijkenis? )

ladymillion

Maar even terug naar de scrub van Oriflame.

Voor de koude dagen die gaan volgen, hou ik ervan om lekker in bad te liggen en mijn lijf goed te verzorgen! Een lekkere badolie, goede scrub en een fijne bodybutter komen dan zeker van pas!

De flacon ziet er erg luxueus uit, en ik krijg al gelijk zin om deze scrub te testen! Vooral de geur van Honing en melk doet mij al in gedachte ontspannen.

honey

Dit is een luxe suikerscrub verrijkt met organisch verkregen extracten van melk en honing en een natuurlijke exfoliant.

Polijst dode huidcellen weg om de huid zacht, soepel en heerlijk geurig te maken.

Nu verkrijgbaar op http://www.oriflame.nl in 200 MLΒ voor €7,99! ( actieprijs!!)

25 gedachten over “Oriflame Smoothing Sugar Scrub.

      1. Uhmm. Dat is gek. En als je op zoeken mijn naan in typt? Want staat er bij mij naam nog iets van “lollysanne” “Sannyblog” of “Beauty it’s me” ?? Vind echt vervelend. Heb aan 2 andere gevraagd en die zijden het ook

        Liked by 1 persoon

      2. Nee, staat niet prive, had ik al naar gekeken. Vind echt heel vervelend dit. Had ik het maar nooit gedaan 😭 oh das gek bij mij sta je er wel gewoon bij. Maar ik heb de hulplijn van wordpress een email gestuurd

        Like

Geef een reactie

