beauty

Oriflame. 5-in-1 Colour Stylist Lipstick

Geef jouw lippen intense kleur, die zo licht is als een veertje. Ultra lichtgewicht hydraterende lipstick voelt als een balm en biedt prachtige, volledige dekking vanaf de eerste keer aanbrengen.

Vakkundig samengesteld met een natuurlijke mix van zonnebloemolie en bessen voor een hydraterende formule die smelt op je lippen, en ze verzacht en verzorgt.

In totaal zijn er 8 verschillende kleuren!

img_4677

Ik kreeg 4 kleuren om uit te testen! 

  1. Pink Cloud
  2. Flamingo Fluff
  3. Violet velvet
  4. Mulberry Meringue

 

1.Pink Cloud!

De kleur is mooi licht, en ziet er een beetje suikerspin roze uit! De lipstick smeert goed uit en bij mij was 1 dekking al voldoende.

2. Flamingo Fluff

Wauw! Dit is een echte powerfull roze lipstick. Het is voor mij persoonlijk voor overdag te fel, maar voor een avondje stappen zou dit best kunnen. Toch?

3.Violet Velvet

Deze kleur is warm en heeft totaal niet die diepe kleur paars zoals je hem als eerste oog opslag bij de lipstick ziet ( misschien als je hem 2 x dekt op je lippen). Deze kleur is erg mooi voor deze herfstdagen!

4.Mulberry Meringue

Yes! Supermooi, dit is denk ik toch wel mijn favoriet. Deze kleur is warm, en heel chique! Na 1 dekking vind ik hem al de juiste kleur hebben. Een 2e laag vond ik hem te donker.

Welke vind jij het mooiste?

De Lipsticks zijn verkrijgbaar op de website van Oriflame voor €9,49 per stuk!

https://nl.oriflame.com/products/product?code=32712

 

 

 

9 gedachten over “Oriflame. 5-in-1 Colour Stylist Lipstick

      1. het wonderpotje heb ik inderdaad ook door het hele huis staan, de basic maar ook de speciale edities. Altijd handig! Je kunt Giordani Gold herkennen aan de goude verpakkingen en luxere uitstraling veel plezier er mee Xx

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

