Lifestyle

Mustard Instant Coasters van Ditverzinjeniet.nl

Onderzetters met je eigen foto’s
Heb jij het liefst gepersonaliseerde onderzetters? Dan zijn de Instant onderzetters voor je eigen foto’s zeker iets voor jou. Deze onderzetters van Mustard zien eruit als ouderwetse Polaroid foto’s. Het enige wat jij nog hoeft te doen is ze te vullen met je eigen foto’s met een afmeting van maximaal 8,2 x 8,2 centimeter. Zet voortaan je kopje koffie of thee op een vrolijke familiefoto.

Gepersonaliseerde onderzetters
Met de Instant onderzetters voor je eigen foto’s maak je het huis veel persoonlijker. Schuif je favoriete foto’s in deze onderzetters en wissel ze om wanneer je ergens anders tegenaan wilt kijken. Ze beschermen niet alleen je tafel tegen vervelende kringen of vlekken, ze zien er ook nog eens retro uit. Daarnaast kun je pronken met je kinder- of vakantiefoto’s, zonder ze aan je visite op te dringen.

schermafbeelding-2016-11-14-om-21-56-19

Tegenwoordig is niemand meer weg te slaan bij zijn/haar telefoon. De hele dag ben je bezig met Social Media te bekijken, Selfies nemen, alle leuke en minder leuke momenten vast te leggen op een foto, en laat Ditverzinjeniet.nl nu eens het slimme idee hebben genomen om hierop in te spelen! Ik moet zelf bekennen dat ik ook vastgeplakt ben aan mijn telefoon. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed.. shame on me! We willen niks meer missen.

Ditverzinjeniet.nl komt daarom met deze onwijs leuke Mustard InstantCoasters!

img_4910

Zo kun je al je ‘kodak-momentjes’ hoe ik het nog af en toe noem, omdat we vroeger van die filmrolletjes hadden, waarbij je aan een rondje moest draaien voor de volgende foto! Jeugdsentimentje.. ( de jongen op de foto heeft zo’n ouderwets toestel vast)

In deze verpakking zitten 4 glazen onderzetters voor je drinkbeker/glas.

Wat me als eerst opvalt, is dat de onderzetters van ontzettend goede, dikke kwaliteit zijn! Yes, daar houden we van! In mijn leven heb ik al menig onderzetter versleten, en glazen onderzetters behoren toch tot een van mijn favoriet!

Aan de achterzijde van de verpakking, staat uitleg hoe je de foto’s er zelf uit kunt halen ( terwijl ik deze showplaatjes stiekem ook wel heel erg leuk vind!)

De foto’s zijn makkelijk eruit te halen, en te vervangen!

Heb je leuke momenten met je vriend/in, kindjes of gewoon waar je altijd even mee moet lachen? Dan zijn deze Mustard Instant Coasters zeker een dikke aanrader! Mijn coasters, houden nog even de leuke showplaatjes erin, maar binnenkort doe ik denk ik kerstfotos erin:D!

De onderzetters komen in een set van 4. Je koopt de Instant onderzetters voor je eigen foto’s online bij https://www.ditverzinjeniet.nl/mustard-instant-onderzetters-voor-je-eigen-foto voor €16,95 «- Directe link!

 

 

 

 

Geef een reactie

