beauty

Kruidvat Originals Gezichtsmaskers

Omdat persoonlijke verzorging belangrijk is voor iedereen, heeft Kruidvat al sinds de oprichting in 1975 een duidelijke missie: de drogist voor iedereen! Persoonlijke verzorging is een belangrijke voorwaarde om je goed te voelen.

De ontwikkeling van Kruidvat Originals, een betaalbare lijn crèmes en oliën, draagt hier aan bij. De basis van deze lijn is telkens gebaseerd op één duidelijk natuurlijk ingrediënt, zoals: wilde roos, amandel, abrikoos of eucalyptus.

schermafbeelding-2016-12-15-om-10-37-19

De Kruidvat Originals gezichtsverzorgingslijn bestaat uit verzorgende, intensief verzorgende en reinigende producten, zodanig op elkaar afgestemd dat deze goed in combinatie zijn te gebruiken. Kies hieronder jouw favoriete verzorgingsproducten. Alle producten met hun eigen kenmerkende ingrediënt:

Tea Tree heeft een antibacteriële en ontstekingsremmende werking. Geschikt voor de onzuivere huid.
-Aloë Vera heeft een voedende en verzachtende werking. Geschikt voor de droge en gevoelige huid.
-Vitamine E is een krachtig antioxidant en beschermt de huid tegen vrije-radicalen. Geschikt voor de normale en gemengde huid.
-Granaatappel is een antioxidant met verzorgende eigenschappen die helpt de eerste tekenen van huidveroudering voorkomen.

schermafbeelding-2016-12-15-om-10-38-14

Ontdek alle Kruidvat Originals producten, in een nieuw jasje gestoken. Maar nog altijd in het vertrouwde bruine glas, met dezelfde receptuur en lage prijzen! Verzorg je gezicht en lichaam met Kruidvat Originals, vol met natuurlijke ingrediënten.

Vandaag laat ik jullie kennismaken met de 3 Gezichtsmaskers van de Lijn Originals!

img_5850

Wat me opvalt is dat de verpakkingen lekker basic zijn! Mooi dik zilver plastic tube, met ieder hun eigen kleur.

img_5854

Kruidvat Originals Dead Sea Minerals Kleimasker

Het Kruidvat Originals Dead Sea Minerals Kleimasker reinigt en activeert intensief voor een schone en stralende huid. De klei is wat dikker en smeert goed uit! Vermijd de huid rondom de ogen! Na 10-15 min mag je het masker weghalen met lauwwarm water. Ik merk dat mijn huid een stuk zachter aanvoelt, en het voelt erg gevoed! een + punt!

Kruidvat Originals Shea Butter Crèmemasker

Voedt je huid intensief met het Kruidvat Originals Shea Butter Crèmemasker. Zo krijg je een soepele huid. Dit crememasker smeer ik lekker dik op mijn gezicht. De geur is aangenaam en het prikt totaal niet in mijn gezicht ( wat vaak gezichtsmaskertjes bij mij wel doen, omdat ik een gevoelige/droge huid heb). Na 10-15 min spoel ik het af met lauwwarm water, en merk dat mijn gezicht intens is gevoed. Dit is erg fijn, vooral nu dit koude,gure, weer je huid toch trekkerig en wat gevoeliger maakt.

Kruidvat Originals Dragon Fruit Peel-Off Masker

Het Kruidvat Originals Dragon Fruit Peel-Off Masker verwijdert dode huidcellen en verfrist intensief voor een schone en gladde huid. Ik ben over dit Peel-off Masker erg te spreken! Nadat ik mijn make-up eraf heb gehaald, smeer ik dit masker op mijn gezicht. De structuur is plakkerig en wat dikker ( dus je moet redelijk wat in een keer opsmeren). Na 5 minuten, merk ik al dat het masker wat harder is geworden en mijn gezicht niet veel meer kan bewegen. Na 15 minuten merk ik niet eens meer dat ik een masker op heb. Ik begin het er af te pulken, wat supermakkelijk gaat!! Het masker trekt zich in een keer van de huid af, wat fijn is, ipv steeds van die stukjes eraf te pulken. Mijn huid ruikt lekker naar Dragon fruit en voelt heel fris aan.

 

Nieuwsgierig ernaar geworden? Al deze 3 gezichtsmaskers van Kruidvat Originals zijn verkrijgbaar bij ieder Kruidvat Filiaal voor €1,99 per stuk! Neem anders ook een kijkje op https://www.kruidvat.nl/originals-face voor hun gehele assortiment! Heb jij een favoriet van deze Originals Lijn?

10 gedachten over “Kruidvat Originals Gezichtsmaskers

Geef een reactie

