beauty

Ziaja Cocoa Body Butter.. Bijna om van te smullen!

Deze cacao boter body butter vult het tekort van huid eigen oliën weer aan en zorgt dat de huid eigen bescherming weer optimaal is.
Zichtbaar verbeterd de elasticiteit en de zachtheid van de huid.
En laat een subtiele cacao boter geur achter op de huid.Een tijd geleden kwam ik in aanraking met het Poolse beautymerk, Ziaja.

schermafbeelding-2016-12-30-om-17-27-02

Allereerst wie is Ziaja?

Ziaja werd in 1989 opgericht in Gdansk in Polen en is wegens groot succes in eigen land, nu ook wereldwijd te koop.
In 2013 opende ze hun eerste Ziaja winkel in Den Haag en zijn ze met de webshop gestart.

Ziaja werkt met natuurlijke ingrediënten, strakke en duidelijke verpakkingen (recyclebaar) en goede kwalitatieve producten voor een betaalbare prijs. Alle producten zijn dermatologisch en op allergieën getest en natuurlijk dierproefvrij!
Ook bevat 60% van de producten geen parabenen.

In Nederland hebben ze meer dan 225 verschillende producten. Deze variëren van producten voor het gezicht, lichaam en haar. Voor de verzorging van het lichaam van verschillende leeftijden en huidtypen.

Ook hebben ze salon kwaliteit producten, en voor een gevoelige huid en bijzondere huidaandoeningen(ZiajaMED).

Ik kreeg van Ziaja, een heerlijke Cacoa Body Butter thuis gestuurd! Wie wordt er nu niet vrolijk van Body Butter, die ook nog eens naar chocolade ruikt?

img_5628

De verpakking is zo donker als chocolade en is verder basic.

Terwijl ik de pot opendraai, en de beschermingsfolie eraf trek, komt me de heerlijke geur van chocolade me al tegemoet! Yes! This is a keeper.

De structuur van de Body Butter is iets steviger. Het lijkt net een pot Nutella hahah.. En de geur is onbeschrijfelijk lekker. Net alsof je een chocolaterie binnenstapt!

img_5629

Maar dat terzijde.. Breng een dikke laag body butter aan op de schone en droge huid, en  masseer deze even in.

De Body Butter trekt snel in, en ik merk dat ik maar weinig nodig heb.

Paar uur nadat ik deze Body Butter heb opgesmeerd, ruikt mijn hand nog lichtjes naar Chocolade! Dit is dus zeker een aanrader, en hij is ‘ lekker’ betaalbaar!

Deze cacao boter body butter is geschikt voor alle huid typen.

De hoofdingrediënten zijn: cacao boter, OMEGA-3, OMEGA-6, Vitamine E.

Nieuwsgierig geworden? De Cacoa Body Butter is verkrijgbaar voor €5,69. via deze link-> http://ziajafocusonskin.nl/lichaamsboter/1394-lichaamsboter-cacaoboter-200ml-5901887007999.html

 

6 gedachten over “Ziaja Cocoa Body Butter.. Bijna om van te smullen!

Geef een reactie

