beauty

Max & More Highlighter.

Wie is er nu niet verslaafd aan de Action? Iedere keer als je voor ‘1’ ding erheen gaat, kom je toch altijd met wat meer thuis. Helaas, i’m also guilty!

Nu ik door alle schappen liep te snuffelen, viel mijn oog op iets in het cosmeticagedeelte.

Zoals veel van jullie al weten, heeft de Action een eigen cosmeticalijn ‘ Max & More’
Deze cosmetica is voor iedereen betaalbaar, want de prijzen lopen van €0,49 tot €4,99!

Meestal ben ik niet iemand, die snel make-up koopt van een wat ‘onbekender’ merk.
Omdat ik een gevoelige huid heb, smeer ik niet alles op mijn gezicht.

Totdat ik deze Highlighters tegen kwam, was mijn eerste gedachte, Wauw! wat een beauty’s!
Voor de prijs van ( ik geloof ) €1,89, kon ik ze niet laten liggen.

img_6290

Ze lijken heel erg op de Bobbi Brown variant!( die helaas net buiten mijn budget valt).
Zie jij ook een soort van vergelijkenis met 01 Nude?

schermafbeelding-2017-01-04-om-15-14-22

De highlighter van Max & More zijn in 2 kleuren verkrijgbaar. 01 Nude, en 02 Pink.
De verpakking is vrij basic ( zoals veel verpakkingen van de Action).

Wat me opvalt, is dat het doosje vrij dik is, en van stevig plastic! Hij is compact en makkelijk mee te nemen in je tas.
01 Nude.

De pigmentatie is verrassend goed! De kleuren zijn na 1 x strijken met mijn vinger, heel duidelijk! Deze kleuren passen erg goed bij alle seizoenen, het geeft een warme glow over je gezicht!
02 Pink.

De kleur 02 Pink, is ook erg mooi! Deze heeft wel echt een roze shine, waardoor dit misschien een geschiktere kleur is voor de zomer?

Welke van deze 2 is jou favoriet? En koop jij weleens make-up bij de Action?

De 2 highlighters zijn te koop bij de Action voor €1,89 per stuk. (Deze zijn erg snel uitverkocht)

11 gedachten over “Max & More Highlighter.

Geef een reactie

