beauty

Producten die ik heb gewonnen!

Afgelopen maand, organiseerde SanneBeautyLife een winactie!
En die heb ik gewonnen! Ik laat jullie zien wat er allemaal mijn kant op is gekomen!

Wat heb ik gewonnen?
-Essence All about Roses Eyeshadow Palette
-Essence Lash Princess Volume Mascara
-Essence Colour&Care Strengthening NailPolish
-Catrice Multi Colour Blush
-Primark Nailpolish
-Kruidvat Kleimasker
-Kruidvat Professional OogschaduwPenseel Breed

Je kan dus ook begrijpen, dat ik hier onwijs blij mee ben! En zal daarom ieder item stuk voor stuk laten zien!

Toen het pakketje aankwam, was ik blij verrast! Sanne had alles heel erg leuk ingepakt in cadeaupapier:). Iedere item was dus een leuk cadeautje!

-Essence All about Roses Eyeshadow Palette
Wat een prachtige kleuren! Ben heel benieuwd hoe de pigmentatie hiervan is. Iemand al ervaring met deze Palettes van Essence?


-Essence Lash Princess Volume Mascara

 

Zelf heb ik al de groene variant van deze Essence Mascara. Benieuwd of deze hetzelfde doet!


-Essence Colour&Care Strengthening NailPolish
img_6529

-Catrice Multi Colour Blush
Prachtige kleur! Denk dat ze erg mooi zal zijn voor de zomer.


-Primark Nailpolish

 

Hoe schattig zijn deze mini’s? Deze kreeg ik er als verrassing bij! Helaas kan ik ze niet testen, omdat ik nepnagels heb! Maar misschien voor mijn tenen.


-Kruidvat Kleimasker

Hier ben ik blij mee! Deze maskers van de Kruidvat zijn zo fijn! Heb je mijn artikel hiervan al gelezen?

img_6530
-Kruidvat Professional OogschaduwPenseel Breed
Dit is een erg mooi penseel, en zal zeker van pas komen!

img_6542

Ik ben dus flink verwend! Zouden jullie vanuit mij ook graag een winactie willen zien?
Laat maar weten in de comments!

6 gedachten over “Producten die ik heb gewonnen!

Geef een reactie

