beauty

Pep-Start Hydroblur Moisturizer. Favoriet in de ochtend!

Deze vernieuwende formule geeft een vochtboost met matte finish en de power van de nieuwe HydroBlur techniek. Draag solo voor een mooie, flawless no make-up look of als een make-up primer die de huid glad maakt voor een foundation of poeder.

De verpakking is simpel maar strak! Het potje is mooi Aqua blauw en de vierkante dop van wit, stevig plastic.

img_6539

Zoals bij ieder potje van Clinique, zit er een beschermingsplaatje op, met Clinique erin gegraveerd. Erg hygiënisch! Zo komt er niet snel viezigheid in. Er zit een ‘lipje’ aan, zodat je hem er makkelijk af kunt trekken.

 

 

 

 

 

De creme is vrij stevig van structuur, heel anders als ik gewend ben van andere lotions,crèmes etc.

Zodra ik de crème op mijn gezicht smeer ( heel licht, je hebt weinig nodig!) voelt mijn gezicht al heel gelijk fris aan! Dit is wennen, maar voelt zo lekker aan :)!! vooral in de ochtend. Ik was iedere ochtend mijn gezicht met ijskoud water, zo ben ik al lekker fris en voelt mijn gezicht fijn aan. Met deze Pep-Start Hydroblur Moisturizer maakt het mijn ochtendroutine helemaal af!

Nieuwsgierig geworden naar dit product? De Pep-Start Hydroblur Moisturizer is verkrijgbaar in ieder Ici Paris XL Filiaal of op https://www.clinique.nl/product/1687/41984/skin-care/hydrateren/pep-start-hydroblur-moisturizer 30 ML kost €22, en de 50 ML kost €30!

Geef een reactie

