beauty

Clinique, All About Eyes Rich!

Deze vochtrijke oogcrème helpt de zichtbaarheid van donkere kringen, zwellingen en fijne lijntjes te verminderen. Ik ben zelf pas 25 jaar, maar toch viel me op dat ik veel rimpels rondom mijn ogen begin te krijgen.. AAH HELP! S.O.S! HOUSTON, WE HAVE A PROBLEM! Volgens een collega( die bij IciParisXL heeft gewerkt, zijn het droogterimpels, Pfieeuw..). Na het werk, ben ik dus gelijk naar de Ici Paris Xl gegaan.Ik kreeg professionele hulp, en werden meerdere merken bij mij getest. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie, dat Clinique All about Eyes Rich, het beste bij mij past.

img_6677

De crème,kalmeert, verzacht en beschermt dankzij een krachtige cocktail van antioxidanten en anti-irritanten.
Het boost de natuurlijke collageen productie. Beschermt de vochtbarrière van de huid tegen vrije radicalen. De All about Eyes Rich is door oogartsen getest!

Hoe kun je deze All about Eyes Rich het beste gebruiken?

Je moet de heel kleine hoeveelheid aanbrengen met de vingertoppen, zachtjes inkloppen op de volledige huid rondom de ogen, inclusief het ooglid, tot het product volledig geabsorbeerd is. Ieder ochtend en avond is het beste. Je hebt de hoeveelheid van een erwtje per gezichtskant nodig. ( hieronder de juiste hoeveelheid) zo zie je dat je er een flink gebied rondom de ogen mee kunt bereiken! Ik doe het iedere ochtend nadat ik mijn gezicht heb gewassen, en ’s avonds voordat ik naar bed ga. Nu met de koude dagen, merk ik dat de huid rondom mijn ogen, dit heel erg waardeert!

Na een paar weken, merk ik toch zeker wel verschil!

Het potje is vrij klein, maar je doet er maanden mee! ( mits je de hoeveelheid pakt die nodig is!) in de binnenkant, zit weer een afschermdekseltje, wat (ik) hygiënisch vind.

Heb je zelf ook last van droogterimpels, of twijfel je? Vraag dan advies bij een Ici Paris XL filiaal!
De Clinique All about Eyes Rich kost €39 voor 30 ML! Vaak heeft een IciParisXL aanbiedingen en kortingen! Houdt deze dus zeker in de gaten.

Geef een reactie

