Lifestyle

Invotis Gebreide kandelaar van Ditverzinjeniet.nl

Als het weer kouder wordt buiten komen er in veel huizen de kandelaars weer op tafel. Lekker knus genieten van een kop warme chocolademelk en een gezellige sfeer met brandende kaarsen. De Gebreide kandelaar van Invotis past perfect in dit plaatje.De unieke Gebreide kandelaar is een standaard voor dinerkaarsen die een gebreid, wollen jasje heeft. Tenminste, dat lijkt zo. In werkelijkheid is hij helemaal gemaakt van wit porselein. Door deze look is de kandelaar echt een eyecatcher in je woonkamer.

img_6717

Je koopt de Gebreide kandelaar online bij Ditverzinjeniet.nl. voor €10,95!

Ik ben iemand die vaak de kaarsen in huis aanheeft, een geurkaars overdag, of savonds voor de gezelligheid!
Nu Valentijn eraan begint te komen, zullen er weer veel kaarsen worden aangestoken. Niks mooiers om deze Invotis gebreide kandelaar dan op tafel te hebben staan!

img_6720

Toen ik deze kandelaar kreeg, moest ik gelijk lachen om het schaapje op de verpakking! De kandelaar laat me inderdaad denken aan wol.
Zodra de kandelaar uit de doos kwam, was ik razend enthousiast! Wat is deze gaaf!

Het lijkt net alsof het gebreid is! Wat vind jij ervan?

Het patroon in de kandelaar is erg mooi en duidelijk. Het doet me denken aan die lekker, dikke, wollen truien die helemaal ‘ it’ waren deze winter!

De kandelaar is gemaakt van porselein, waardoor dit mooie reliëf mooi uitkomt in het wit.

Iedere normale lange tafelkaars kun je hier in doen! Ik zal hem zeker veel gaan gebruiken. Misschien leuk om er 2 te hebben? Staat superleuk in huis!

Wil jij ook graag deze Invotis Gebreide Kandelaar hebben? Ook erg leuk om als valentijncadeau te geven! Klik dan hier om naar de website van Ditverzinjeniet.nl te gaan!

Geef een reactie

