beauty·Lifestyle

WINACTIE!

Onlangs heb ik een winactie gewonnen! En daarom vindt ik het leuk, om nu iemand anders blij te maken! Wil je meedoen? Lees dan snel verder.

Het nieuwe jaar is begonnen, en iedereen heeft het overal maar druk mee! Daarom is een goede planning zeker handig. Je wilt graag met deze koude dagen, toch niet al te witjes zijn, daarom kun je wel een kleurtje gebruiken. Zorg jij dat je een flawless make-uplook hebt?
Al enig idee wat ik ga weggeven?

img_6868

-Een leuke agenda voor 2017!
-MAC Studio Finish Concealer
-Essence Contouring eyeshadow set 01 Mauve meets Marshmallows
-Catrice Longlasting eyeshadow 050 La Vie En Rose
-Kruidvat SOLAIT Self Tanning Care Tissue
-Beauty Essentials Zandvijlen 10 stuks!

Wil jij dit graag winnen? Wat moet je dan doen:
-Like dit bericht & zet onder in de comments waarom jij dit pakketje wel goed kunt gebruiken!
-Volg mij op WordPress!
Heel veel succes dames! 17 Februari maak ik de winnares bekend!!

14 gedachten over “WINACTIE!

      1. Dankjewel! Ik zou super graag de winactie willen winnen onder anderen omdta mijn agenda net kapot is gegaan dus ja het zou in ieder geval ook practisch voor mij zijn & natuurlijk super leuk want het is toch wel een soort ‘geluksmomentje’ als je een winactie wint hihi. Xx

        Liked by 1 persoon

  1. Wat een super leuk pakketje om te winnen! Graag zou ik meedoen omdat ik de agenda er echt super tof uit vind zien en ik helemaal fan ben van plannen, organiseren en to do dingetjes πŸ˜€ Uiteraard zou ik ook graag de beautyspulletjes eens testen, ben er heel benieuwd naar!

    Liefs Romy

    Liked by 1 persoon

  2. Wouw! Super leuk pakketje! Het zou perfect zijn om mijn jaar te plannen. Anders is het weer één en al chaos. Ook de contouring, ik durf er nooit geld aan uitgeven omdat ik soms echt een prutser ben met make-up. Met deze kan ik dan wat experimenteren. Waarom ik het pakje nog graag zou hebben? Het zijn gewoon leuke meisjes spullen! πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  3. Wat een super leuke winactie! Na deze koude en donkere periode kan mijn huid Γ©cht wel een tintje gebruiken. Als echte beautylover en beginnende blogger kan ik hier dan ook meteen een leuke post over schrijven. De agenda zou ook super handig zijn om alles te plannen. πŸ™‚ xoxo

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

