beauty

Grahams Badolie voor de droge/eczeem huid.

Bijna iedereen met eczeem klachten weet hoe lastig het is om de juiste behandeling te vinden. Zonder de juiste producten leiden de jeuk en het krabben tot nieuwe problemen. Daarom is het belangrijk de meest pure, gezondste producten te gebruiken en niet alleen maar voor tijdelijke verlichting te kiezen.

Veel producten bevatten chemicaliën met gift ingrediënten die na verloop van tijd de huid uitputten. Deze producten vergroten de kans op huid irritatie, leiden tot verschillende bijwerkingen en verhogen de kans op huid allergieën. Meestal is de aangerichte schade nog groter dan het potentieel voordeel dat behaald zou kunnen worden. Hieronder bespreken we de belangrijkste redenen waarom je geen chemische producten (als hormoon zalven) zou moeten gebruiken.

img_6628

De Grahams Olie voedt de huid en helpt deze te herstellen. Ook kun je de olie direct op de huid aanbrengen, bij wijze van huidolie. Bij zeer droge en aangetaste huid kan de badolie uitstekend gebruikt worden door deze meerdere malen per dag op de huid aan te brengen (zonder daarna af te spoelen). De droge huid wordt weer zacht en glad.

img_6627

Ik heb zelf ook een vrij droge huid, vooral als het kouder begint te worden.
Daarom testte ik graag deze badolie voor jullie uit!

Ik heb de badolie met 120 Ml inhoud mogen ontvangen.

Wat me opvalt aan de verpakking, is dat het er heel natuurlijk uitziet.
img_6629

Het flesje heeft een leuke uitstraling en er staat duidelijke uitleg en informatie over het product. het is ook fijn dat er een doseerdopje opzit. Vaak hebben flessen met badolie dit niet, en dan giet ( ik) vaak een hele hoeveelheid erin. jammer!

Je hebt maar een hele kleine hoeveelheid nodig voor in bad ( 1-2 x knijpen in het flesje).

Zodra ik de badolie in bad heb gedaan, zie ik al gelijk een laagje van olie op het water drijven.

schermafbeelding-2017-02-09-om-12-36-15

Toen ik in het bad stapte, merkte ik al gelijk dat de olie zich aan mijn huid hechtte.
Dit voelde erg zacht aan en mijn huid voelde gelijk erg gevoed! Wat ik wel jammer vindt, is dat de badolie verder niet echt een geur heeft. Maar als je een gevoelige huid hebt, zijn vaak al die extra bestanddelen helemaal niet goed!

Eenmaal uit bad, merkte ik gelijk dat er een laagje olie op mijn huid achterbleef. Erg prettig! Mijn huid voelt gevoed en totaal niet droog!

Dit is zeker een aanrader als je een ( extreem) droge huid/eczeem hebt!

De Grahams Badolie is verkrijgbaar in 2 formaten. De 120ML voor €19,99 en de 250ML voor 32,99!

Heb jij al ooit eerder kennis gemaakt met het merk Grahams?

 

4 gedachten over “Grahams Badolie voor de droge/eczeem huid.

Geef een reactie

