Lifestyle

Air Amp smartphone speaker van Ditverzinjeniet.nl

Het is natuurlijk hartstikke handig om een speaker mee te nemen naar het park of het strand, maar niet als je er daar achter komt dat de accu of de batterij leeg is. Met de Air Amp smartphone speaker heb je dat probleem niet: deze speaker werkt zonder stroom.

De Air Amp smartphone speaker ziet eruit als een klassieke versterker. Toch is hij ingenieus ontwikkelt, want hij werkt zonder batterijen of netstroom. De versterker is compatible met de meeste standaard smartphones. Je zet je telefoon boven op de versterker en kan ook je oplaadkabels netjes aan de achterkant wegstoppen. Zo kun je de Air Amp smartphone speaker ook gebruiken als nette plek om je smartphone op te bergen.

img_6860

In eerste instantie wist ik totaal niet wat ik ervan kon verwachten. Een telefoonspeaker zonder stroom,kabels etc? Nu denk jij zeker ook.. huh? Nou, ik ga het voor je testen!

Op de verpakking van de Air Amp Smartphone speaker staat nog informatie en hoe je eventueel mooi oplaadkabels van je telefoon kan wegbergen.

Eenmaal uit de verpakking, merk ik dat de speaker heel licht is. Ik kan het met 1 vinger tillen. Zelf moest ik ook even uitzoeken hoe dit werkt.. maar Jahaa! ik heb het gevonden.
aan de bovenzijde van de speakerbox, kun je je telefoon tussensteken.
Nu gewoon je muziek aanzetten en klaar!  Is het apparaat trouwens niet uberschattig?

Aan de achterzijde van de Smartphone speaker zit een verdikking, waar je eventueel een kabel kan wegbergen! erg handig!

Ondertussen heb ik de muziek aangezet.
Ik merk dat de Smartphone speaker het geluid wel harder zet, maar niet zo hard dat de hele kamer er van kan genieten.
Is jou vriend/broer/vader/vriendje, helemaal fan van muziek, of houdt van rock? Dan zou ik deze zeker wel als leuk cadeau aanschouwen! Het staat enorm leuk in een kamer. En een leuk cadeau voor Valentijn?;)

Verwacht niet enorm harde muziek uit deze Smartphone Speaker!

Je koopt hem hier online bij Ditverzinjeniet.nl voor €12,95!

Geef een reactie

