beauty

Essence XXXL Nude Lipgloss

Nude nieuws! aan de populaire XXXL lipgloss familie wordt nu een nude lijn toegevoegd. zachte nuances benadrukken je natuurlijke schoonheid, voor een perfecte naturel look voor elke gelegenheid.

de subtiele kleurpigmentatie zorgt voor een fris effect. de reservoirapplicator bevat precies voldoende gloss om de lippen perfect mee op te maken.

Dit is de kleur 01 Shy Beauty. Zelf ben ik groots fan van Nude & Natural kleuren.
Vroeger droeg ik bijna iedere dag een lipgloss, maar in die tijd is er zoveel veranderd in de make-up wereld, dat ik nu voornamelijk ben overgestapt op de matte lipsticks. Deze zitten mooi, hoef ik bijna niet bij te werken en geven een goede vorm aan mijn lippen.

img_6818

De fonkelende pigmenten geven je lippen meer volume. Tegelijkertijd voorkomt de lipgloss dat je lippen uitdrogen.

Met het kwastje kun je de lipgloss makkelijk en nauwkeurig aanbrengen.

Ik sta enorm van deze lipgloss te kijken! Want normaal heeft Essence van die enorm plakkerige lipglosses, dat als het een keer buiten waait, je hele kapsel aan je lippen hangt..  not done!

Maar deze lipgloss plakt bijna niet, en voelt eerder als een wat vettigere lipbalm aan.

img_6819

De kleur is gewoon helder en geeft een mooie glans. Ik zal deze zeker wat vaker gaan dragen!

De XXXL Lipglosses van Essence zijn te koop bij kruidvat voor €1,89!

 

Geef een reactie

