beauty

NYC KissGloss

Als ik zo af en toe de Action binnenloop, kijk ik ook in het beauty gedeelte, en daar vond ik deze NYC Kissgloss

Meestal kijk ik altijd voor tandpasta’s, mondwater, douchegels etc bij de action ( scheelt zo veel geld, vergeleken met de Kruidvat!)

En toen kwam ik deze schattige tube tegen van het make-opmerk NYC!

In de kleur is 531 City Sorbet!

De kleur laat me inderdaad even denken, aan zoete dingen ( sorbet hihi)
In de gloss zit een hele kleine shimmer, waar ik normaal niet zo fan van ben, omdat ik niet graag overal die glittertjes aan het eind van de dag wil hebben zitten. Maargoed, voor €0,89 wil ik deze wel proberen!

Uit de tube komt een kleine hoeveelheid, die je zelf kan bepalen. Dit is een + punt! want vaak met die kwastjes en applicators, zit er vaak al teveel aan, en moet je het eerst afsmeren. Het nadeel van deze tube is, dat als je niet alles goed van het oppervlakte haalt, dan draai je die gloss weer terug in de dop.
img_6825

De tube is gemaakt van buigzaam plastic, waardoor je gemakkelijk in de tube kunt knijpen.
Het is een compact formaat, dus je kunt hem fijn meenemen in je handtas of clutch opstap!

De uitstraling van de verpakking is ook mooi! vooral met de zilveren letters, geeft het iets extra’s!

 

 

 

Wat ik gelijk merk als ik de gloss opdoe, is de diepe glans, maar toch is deze gloss net iets te dik voor mij, en te plakkerig.
Naarmate de lipgloss er afgaat, merk ik dat de shimmertjes op mijn lippen blijven liggen.

Verder wel een erg mooi product, en als je echt een lipgloss fan bent, is dit zeker iets voor jou!

Wil je ook graag deze NYC Kisslipgloss? Kijk dan bij een ActionFiliaal bij jou in de buurt! ( ik weet niet of ieder filiaal deze verkoopt) 

Heb jij een fijne lipstick/Lipgloss van NYC?

Geef een reactie

