beauty

Douglas Home Spa Sugar scrub

Breath Of Amazonia Acai Berry & Maracuja Oil Sea Salt & Sugar Scrub van Douglas Home Spa(wauw.. dat is een mond vol) geeft je huid die zachte en voedende peeling die deze wekelijks nodig heeft. Voor een ultieme reiniging en zachte huid.

img_6331

Wat me als eerst opvalt, is de kleur van de pot! Zo mooi roze, en het ziet er best luxe uit!
Douglas brengt steeds meer producten uit, vanuit hun eigen lijn.

Toen ik de pot opende, merkte ik al gelijk de heerlijk zoete geur! Mmmm..
De scrub is wat dikker van structuur, wat ik persoonlijk erg fijn vindt. Veel scrubs hebben weinig korrels erin zitten, waardoor ik vaak vrij weinig merk, als ik het heb gebruikt. Daarom is dit een + punt voor deze scrub! Er zit olie in, deze blijft op de huid liggen na het peelen, waardoor de huid zacht blijft, ook na het afdrogen. Erg fijn voor als je een wat drogere huid hebt.

Ik heb weinig nodig voor het gewenste effect. Mijn huid is na gebruik van de scrub, al gelijk zoveel zachter. Deze sugar scrub ga ik zeker vaker gebruiken!

img_6330

Wat zit er allemaal in deze Sugar Scrub?

Acai Berry :
Acai is een inheemse bes van de Amazone regenwouden. De locale bevolking van de Amazone eet al zolang als bekend acai bessen, zij gebruikten dit als helende ‘energie booster’. Acaibessen zijn enorm rijk aan antioxidanten en stimuleren het immuunsysteem op een natuurlijke manier.

2

Maracuja Olie
Maracuja olie (Passiebloem) is een uitzonderlijk ingrediënt voor de persoonlijke verzorging. Het bevat een enorme hoeveelheid vitamine C, een component die niet vaak voorkomt in huidverzorgende ingrediënten. Vitamine C kan helpen om het uiterlijk van de huid nieuwe energie te geven. Met name voor het gezicht. Maracuja is zeer hydraterend en rijk aan vetzuren, calcium en fosfor. De lichte textuur maakt het een uiterst veelzijdig product. Het kan worden gebruikt in gezicht serums, crèmes, lotions, lipbalsems of zelfs haarverzorging producten.

3

Welke scrub gebruik jij ?

Ook benieuwd geworden naar deze Sugar scrub? Hij is verkrijgbaar bij ieder Douglas filiaal of viahttps://www.douglas.nl/douglas/Verzorging-Lichaam-Verzorging-Douglas-Home-Spa-Breath-Of-Amazonia-Acai-Berry-Maracuja-Oil_productbrand_3000066052.html voor €12,95! 

7 gedachten over “Douglas Home Spa Sugar scrub

Geef een reactie

