beauty

Grahams Skin Moisturising Lotion

Een krachtige antioxidanten lotion voor dagelijks gebruik, verrijkt met bietenextract en Shea Butter. Bieten staan bekend om de ongelooflijke antioxidanten-kracht en de rijke voedingswaarde. Wij gebruiken het in onze lotion omdat het een schone, hoogwaardige voeding voor de huid biedt.

Klinische studies tonen aan dat het zelfs tot wel 8 uur na aanbrenging nog een verhoogde hydratatie van de huid realiseert. De antioxidanten in bieten (Lycopene) helpen de huid te beschermen tegen vrije radicalen, en gaat daarnaast het verouderingsproces van de huid tegen. Eerder schreef ik ook al een artikel over de badolie van Grahams Natural body. Gemist? Klik dan hier voor mijn review!

img_7143

Shea Butter is een van de best natuurlijke verzorgende, anti-age, en beschermende producten ter wereld. Het beschermt de huid tegen UV straling, extreem klimaat, uitdroging en schadelijke effecten van luchtvervuiling.

Gebruik zo vaak als wenselijk, met name na douchen, baden, scheren, blootstelling aan extreem weer en voor het slapen gaan. Kan zeer goed gebruikt worden bij wijze van dag- en/of nachtcrème.

De creme smeert zich erg fijn uit over mijn huid. Er zit geen sterke geur aan de lotion( wat ik al gewend ben van Grahams, omdat er niks extra aan chemische bestanddelen is toegevoegd!) Ik merk dat mijn huid de lotion goed opneemt, en het voelt al gelijk gevoed aan. Aangezien ik een vrij droge huid heb, is deze creme erg fijn!

img_7146

Vroeger had ik vaker last van eczeem, en dan kreeg ik veel chemische zalfjes van de dokter, maar als ik veel reviews lees, dan is deze creme ook zeer effectief! en dat zonder je huid te verdunnen ( wat veel andere zalven wel doen)

Wil je graag deze lotion kopen? Hij is verkrijgbaar hier voor  €17,99 en dan heb je een grote tube van 200 ML! Op de website van Bol.com, kun je ook een deel van Grahams lijn kopen!

Geef een reactie

