beauty

Etos Lip primer

De laatste tijd breid Etos haar make-uplijn steeds verder uit!
Mooie lipsticks, fijne blushes, en zoveel meer.. 

Etos speelt met haar make-up collectie in op de laatste trends, zodat je er zeker van bent dat je ook de nieuwste make-up producten bij Etos kunt scoren. Etos make-up staat voor kwaliteit met een vriendelijke prijs en dankzij de prachtige verpakking en trendy nieuwe producten is het een beautymerk om hebberig van te worden.

img_7136

De Lip primer dient als basis voor gekleurde lipproducten. De primer neutraliseert de kleur van de lippen waardoor de lipstick intenser lijkt. Het product zorgt daarnaast voor een egalere, langdurige dekking en voorkomt dat de aangebrachte lipstick uitloopt.

img_7137

De tube heeft een erg fijn formaat. Een nadeel van de tube is, hoe de applicator is.
Het brengt zich totaal niet fijn aan op de lippen, en de kleur van de primer vindt ik zelf ook erg donker!

img_7139

Nadat ik de primer op mijn lippen heb gesmeerd ( met behulp van mijn vingertop), merk ik dat mijn lippen vrij stroef aanvoelen. De primer droogt wel snel op.

img_7138

Nadat ik mijn lipstick heb aangebracht, kan ik niet echt zeggen dat ik enorm veel verschil zie! Jammer, want ik had toch wel een effect verwacht, net zoals met een oogschaduwbasis. Door dit komt de kleur vaak veel mooier uit en blijft het langer zitten.

Deze lip primer doet voor mij dus niet zoveel. Helaas! Ik had er veel van verwacht. Het is wel een fijn formaat om in je tas mee te nemen, om je lipstick bij te werken.

Heb jij ervaring met een lip primer?

De Lip primer is te koop bij Etos voor €3,99!

3 gedachten over “Etos Lip primer

Geef een reactie

