beauty

Marshmallow Soapies van watmaaktjemooi.nl

Nooit meer je zeep kwijt in bad met deze onwijs schattige marshmallow zeepjes. De zeepjes zijn zacht van structuur en zoooo luchtig dat ze blijven drijven in het water. Ze zijn heerlijk om je mee te wassen en geven een rijk en zacht schuim af. Leuk voor in bad of hoe leuk zullen ze staan in een schaaltje op je badkamer of toilet?

De marshmallow zijn verpakt in een schattig klein zakje. Je wordt echt verrast door de geur!

img_7098

De zeepjes zijn iets groter als een dobbelsteen. Ze zijn vrij fluffy en geelachtig van kleur.
Ze zien er zo lekker uit, en vooral als je aan marshmallows denkt!

Eenmaal uit de verpakking, merk ik dat de geur me gelijk tegemoet komt! Jammie.
Als ik mijn handen ermee was, merk ik dat er een lichte schuim van komt.

LET OP: Dit product is NIET EETBAAR, het product bestaat in zijn geheel uit zeep.
Houd altijd buiten bereik van kinderen! Of houd toezicht!

De Floating Marshmallow Soapies zijn te koop via deze link voorย โ‚ฌ4,95!

4 gedachten over “Marshmallow Soapies van watmaaktjemooi.nl

Geef een reactie

