beauty

NYC City Proof Long Lasting Powder

NYC New York Color is een make up merk dat staat voor fashion en de onvoorspelbare energie van New York. New York Color staat voor de coolste producten en meest trendy kleuren, om jou te helpen een fashionable all-day look te creëren voor een altijd lage prijs! Geniet van het leven met veel kleur en fashion! Vervaag oneffenheden met deze NYC City Proof Warm Beige 10Hr Long Lasting Powder. Het poeder geeft een matte teint en blijft tot wel 10 uur lang zitten.

img_7122

Wat ik bij veel budgetpoeders vindt, is dat de doosjes vaak niet stevig zijn. Maar deze is vrij stevig en sluit goed! Van de buitenkant ziet hij er niet heel mooi uit, als je het mij vraagt. Het doosje is zwart met een zilveren opdruk.

Het product zelf daar in tegen is wel mooi! De letters van NYC zijn in de poeder gedrukt. En daarbij zit een klein sponsje, in de vorm van een halve cirkel. Dit is handig om erbij te hebben, als je hem meeneemt in je tas, en je wilt even poederen, hoef je geen kwast mee te nemen!

De kleur is 704 Warm Beige, hij heeft een mooie natuurlijke gloed.
Nadat ik de poeder over mijn make-up heb aangebracht, merk ik dat hij goed dekt!
Ik heb zelf altijd een poeder van Make-upstudio.
Na het einde van de dag, merk ik wel dat sommige plekjes toch een beetje glimmen op mijn huid, terwijl ik dat normaal nooit heb.( maar het is ook een 10Hr lastig poeder, misschien dat hij daarom niet de gehele dag goed dekt?) Maar voor deze prijs zou ik het zeker niet laten liggen!

Heb jij iets in je stash van NYC? Of raad je zeker aan?

De NYC City Proof Warm Beige 10HR Long Lasting Powder is te koop bij ieder Kruidvat filiaal die NYC verkoopt, voor €3,49!

 

 

 

5 gedachten over “NYC City Proof Long Lasting Powder

Geef een reactie

