beauty

Bath & Body Oil van Mineral Skin Cosmetics

Ontspant de weefsels, bestrijdt stress en vermoeidheid en zorgt voor een enorm weldadig gevoel. Maakt de huid zacht en glanzend en voorkomt uitdroging.

Onlangs mocht ik deze mooi Bad&Body Olie ontvangen van Mineral Skin Cosmetics!

Deze Bad&Body Olie, zou je weefsels moeten ontspannen, het bestrijden van stress en vermoeidheid en zorgt voor een geweldadig gevoel! Wat wil je nog meer? En dat kan allemaal in een flesje? Ik testte het voor jullie uit!

De verpakking waar de olie inzit, is van stevig, hard plastic. De kleurencombinatie met het blauw vindt ik erg mooi! Simpel maar chique.
Aan de achterzijde van de verpakking, kun je nog wat informatie vinden over het product.

De verpakking ziet er erg mooi uit! Fijn dik plastic, en transparant. Op de flacon, staan heel simpele letters( wat voor mij al meer als genoeg is).

img_6636

Hoe ga ik dit product eigenlijk gebruiken voor op mijn huid of in bad? Als het goed is, zie je al het slangetje in de fles hangen, dit betekend dat er dus een spraykop aanzit!

Door deze manier kun je de hoeveelheid die je nodig hebt, makkelijk verdelen!
Ik doe het nu eerst in bad uitproberen, je hebt maar paar druppels(sprays) nodig!
De geur is niet speciaal en het water verkleurt niet.
Ik merk wel na een tijd dat ik in bad lig, dat mijn huid zacht aanvoelt, en mijn lichaam is helemaal ontspannen. Maar of dit komt omdat ik in bad lig, of door het product?

Eenmaal uit bad, probeer ik het als Body Olie. Ik spray 1 x in mijn hand, en verdeel dit over ( nog een beetje vochtige) huid.

Het trekt redelijk snel in en mijn huid voelt toch net wat zachter!

img_6637

Over het algemeen ben ik tevreden over dit product! Door de spraykop aan de bovenkant, kun je lang met dit product doen. Het maakt mijn huid zacht en ik ben helemaal ontspannen nadat ik uit het bad kom.

Kende jij het merk Mineral Skin Cosmetics al?

Via de site van Mineral Skin Cosmetics, is de Bath & Body Oil verkrijgbaar voor 150 ML €19,50!

Geef een reactie

