beauty

IsaDora Face Sculptor

Face Sculptor is een musthave palette van IsaDora om je mooiste gelaatstrekken vorm te geven en deze te accentueren. De bronzer modelleert en definieert. Daarbij geeft de blusher kleur en zorgt de highlighter met zijn crèmige textuur voor een stralende teint en accenten. De Face Sculptor versmelt, dankzij zijn zijdeachtige, soepele formule en satijnen finish, perfect met de huid. De Face Sculptor is verkrijgbaar in warme en koele kleurcombinaties en past zich optimaal aan je teint aan.

Lees gauw verder, want ik laat jullie zien wat ik ervan vind!

img_7096

De verpakking is naar mijn idee niet heel speciaal. Eerder een beetje saai?
Wat ik wel prettig vindt, is dat je de kleuren goed ziet, en dat aan de buitenzijde de ‘uitleg’ staat. Zo weet je snel of je de bronzer, of de highlighter te pakken hebt.

De kleur heeft wel iets weg van karamel. Het enige wat me opvalt, is dat de 3 kleuren wel erg veel op elkaar lijken, maar ik test het voor je uit!

Eerst gebruik ik de donkerste kleur ‘bronzer'(rechtsboven). Deze zou een bepaalde contouring lijn moeten geven, maar daar is de kleur toch net te licht voor. Om nu meer op mijn gezicht van deze kleur te doen, wordt het misschien té..

img_7095

De highlighter geeft wel een erg mooie, warme glow over mijn wangen! Alsof ik toch net even iets langer in de zon heb gezeten!

IsaDora Face Sculptur zou ik zeker aanraden! Ik ga hem alleen als bronzer + highlighter gebruiken. Het contouren is hier niet fijn mee.

Vind jij deze kleur prachtig, en denk je dat dit zeker bij je past? Ga dan naar je dichtstbijzijnde Douglas Filiaal of klik hier. De IsaDora Face Sculptor is verkrijgbaar voor €29,95!

 

 

Geef een reactie

