beauty·Lifestyle

Kikkerland Warmtegevoelige mok Kersenbloesem

Nu de lente eraan begint te komen, wordt het al weer langzaam wat warmer, de bomen en planten komen weer langzaam in bloei. Ik kan er niet op wachten!

Kikkerland brengt je alvast een stukje zomer met deze leuke warmtegevoelige mok!

Kersenbloesem mok die warmtegevoelig is
Haal de lente in huis met de Warmtegevoelige mok Kersenbloesem van Ditverzinjenietnl. Als de mok warm wordt, bloeit er prachtige roze bloesem aan de kersenboom. Huh denk je dan? Hoe kan nu een beker van kleur veranderen? Ik heb het voor jullie getest!

IMG_7557

De beker is van wit porselein. Wat me gelijk opvalt, is dat de beker best groot is ( er kan 355 milliliter in) en het is stevig! Sommige mokken kunnen dun, en breekbaar aanvoelen. Maar deze niet!

Aan de voorkant zie je de afbeelding van een boom met takken. Eromheen zie je al licht, witte vlekjes, wat uiteindelijk de kersenbloesem gaat inkleuren.

IMG_7560

Ondertussen heb ik de waterkoker al aangezet, en is het nu tijd, om te kijken of hij het echt doet!

intussen dat ik er warm water in heb gedaan, gaat het vrij snel! Op de linkerfoto, zie je nog een klein beetje, dat de bloesem begint te kleuren naar boven. Op de rechterfoto is de kersenbloesem helemaal vervult!

Ik ben echt verbaast! wat een gave gadget! Dit is zeker leuk om vaak te gebruiken.
Zo kun je ook gelijk zien, als dat je thee afkoelt!

Belangrijk!! hij mag NIET in de vaatwasser of magnetron.

Wanneer de beker afkoelt of je drank bijna op is, verandert de print terug naar het origineel.

De zachtroze kleur van de bloesem fleurt je helemaal op. De mok is daarom perfect om je vriendin, moeder of oma mee te verrassen. Het is eens iets anders dan het standaard bosje bloemen. Ik ben er groots fan van ! En ik zal deze zeker vaak gaan gebruiken.

Wat vind jij van deze mok? 

Je scoort deze schattige Kersenbloesem mok online bij Ditverzinjeniet.nl voor €11,95

14 gedachten over “Kikkerland Warmtegevoelige mok Kersenbloesem

Geef een reactie

