beauty

Kruidvat Self Tan Tissue

Trakteer jezelf op een mooie bruine teint zonder zon of zonnebank met Kruidvat Solait Self Tan Tissues. De zelfbruinende tissues geven, gedurende 3 dagen, een natuurlijke bruine teint aan je gezicht, hals, decolleté, armen en benen.

Kruidvat Solait Self Tan Tissues bevatten vitamine E wat je huid verzacht en het huidverouderingsproces tegengaat.

Hoe gebruik je de Kruidvat Solait Self Tan Tissues?
Reinig je huid voordat je de tissue gebruikt. Pak de tissue uit de verpakking en vouw deze open. Veeg de tissue vervolgens over je huid.

Let op dat je de tissue niet langs je ogen, wenkbrauwen en haaraanzet wrijft. Een paar uur nadat je de tissue hebt gebruikt, wordt je natuurlijk bruine teint zichtbaar. Wil je een donkerdere teint, herhaal de behandeling dan na 3 uur met een nieuwe tissue. Was je handen goed na gebruik. De tissues zijn geschikt voor alle huidtypen.

De tissues zitten per 2 sachets aan elkaar verpakt. Ze kosten €0,99!

Ik ben zelf groter fan van de Bruin zonder zon Melk. Deze is ook van Kruidvat huismerk. De lotion geeft me bruine teint. En blijft paar dagen zitten! Ideaal!

Ik ben sinds een jaar afgestapt van de zonnebank.. Toen ik 2 jaar geleden op het festival Tomorrowland was, ben ik zo verbrand op mijn schouder, dat er zelfs blaren op zaten.. ieeeeek! Dus ik doe sla de zonnebank over, en gebruik voortaan bruin zonder zon! Werkt fijn, en net zo effectief! Goedkoper en kost minder tijd! win-win situatie.

Gebruik jij weleens Bruin zonder zon? Of neem jij weleens een zonnebank?

4 gedachten over “Kruidvat Self Tan Tissue

Geef een reactie

