beauty

Catrice Prêt-à-Lumière Longlasting Eyeshadow

De hybride formule van Catrice Prêt-à-Lumière Longlasting Eyeshadow 050 La Vie en Rose Oogschaduw combineert een hoge kleurintensiteit met een vederlichte uitstraling. De crèmige poedertextuur dekt al uitstekend na 1 keer aanbrengen.

De kleur van deze oogschaduw is 050 La Vie En Rose. De kleur is lichtroze, en heeft een hele fijne shimmer. Ik merk dat ( zover ik oogschaduwen van Catrice heb) ze een fijn pigment hebben, en vaak het maar nodig is, om een keer aan te brengen.

Hybride Held. De unieke Prêt-à-Lumière Longlasting Eyeshadow heeft een bijzondere hybride formule die een hoge kleurintensiteit combineert met het lichte van een veertje. De nieuwe en extreem crèmige poedertextuur geeft een maximale kleur na slechts één keer aanbrengen.

Wat ik mooi vind aan deze mono, is dat de verpakking luxe oogt. Door het zwart, en de simpele zilveren letters, geeft het me stiekem een luxe gevoel.. altijd goed toch;)?

Deze kleur draag ik zo overdag, maar kan er ook een mooie avondlook mee maken.
Ik gebruik hem nu dagelijks, dus het is zeker een aanrader!

Heb jij een favoriete oogschaduw van Catrice?

Geef een reactie

