beauty

Bezoek aan het I Love Beauty Event!

Dit jaar was het weer zover, de Ilovebeautybeurs ! Ieder jaar ben ik met veel andere beautybloggers/meiden/dames daar te vinden, voor de nieuwste beautyproducten, workshops, kennismakingen, meet&greets etc.. Afgelopen weekend werd het ( zoals ieder jaar) gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht!
Ik vind dit zelf een prachtige beurs om heen te gaan, alles is duidelijk aangegeven, fijne garderobe, en alles is er lekker ruim!

We kwamen de beurs binnen, en zagen gelijk OneMinuteManicure, lees hier mijn artikel over dit beautymerk.

IMG_7833

Na even gekletst te hebben bij deze stand, liepen we door en kwamen naast de stand van NYX. Wij waren vroeg en er stond bijna geen rij ! Een vriendin van mij, ging dus gelijk in de rij staan en kocht lipsticks en nog wat kleine dingetjes.

IMG_7832

Erna kwam Boozyshop. Hier moet je zijn voor make-up, tools, etc. Voor veel vrouwen is dit een walhalla van make-up( Dit was ook een van de grootste stands). maar wij zijn doorgelopen, want de rij van ontzettend lang! dan maar gewoon via internet wat bestellen;)

IMG_7849

Erna kwamen we bij een ( voor mij nieuw) merk. Aïcha, deze verkocht heerlijke serums voor het haar, waardoor het weer mooi glanzend en verzorgt uitziet! Binnenkort hier meer over te lezen op mijn blog!

Wat me dit jaar opviel, was dat er énorm veel kleding te koop was. Veel in Ibiza-Bohemian stijl. Leuk, maar niet speciaal, en ik vond het wel genoeg als er 1-2 stands waren geweest, en niet 10. Veel was ook hetzelfde.

Achteraan was een Food-corner. Hier hebben we even gezeten en lekker wat gegeten! Ik koos de yoghurt met granola en een verse sap.

Nadat we weer lekker vol zaten, liepen we door naar het grote podium. Hier werden af en toe demonstraties gegeven, en dit keer stond Serena Verbon er, om uitleg te geven over make-up.

We liepen nog langs wat stands die met haar te maken hebben, zoals Remington. Hier kon je de nieuwe stijltang kopen!

IMG_7854

We zijn nog bij stands geweest zoals, Yankee Candle, en de Beauty Bakery( hier zijn we lang blijven plakken haha! )

We waren vrij snel weer bij de uitgang, en daar stond Bluxbox. Hier kon je een tas kopen met leuke goodies erin! ( wat ik dus zeker niet heb laten liggen! )

Na 2,5 uur zijn we gegaan. We hebben veel gelachen en veel gezien, alleen het viel tegen omdat er niet veel nieuwe merken werden geïntroduceerd! En als beautyblogger, ga je daar toch uiteindelijk voor;).. Hopelijk volgend jaar.

Binnenkort komt er een artikel met al mijn aankopen van de IloveBeautybeurs!

Ben jij ook naar deze beurs geweest?

 

 

10 gedachten over “Bezoek aan het I Love Beauty Event!

Geef een reactie

