beauty

Pacifica Stellar Gaze Mascara

Pacifica is een innovatief en duurzaam groen beautymerk dat de heersende vooroordelen over de prestaties van natuurlijke cosmetica en make-up met elk nieuw product naar het land der fabelen verwijst. Pacifica maakt producten die doen wat ze beloven, met veilige huidvriendelijke ingrediënten en in prachtige, recyclebare verpakkingen die zo mooi zijn dat ze echt geen kadoverpapier nodig hebben.

Ontdek meer dan 15 natuurlijke parfumsgeuren op basis van graanalcohol met natuurlijke geurmixen uit natuurlijke en essentiële oliën die door Pacifica oprichter Brooke Harvey-Taylor zelf worden ontwikkeld. De geuren vind je terug in de verschillend producten zoals zepen, douchegel, bodylotion en parfum, zodat je jouw favoriete geur de hele dag om je heen kunt hebben.

Verwen je huid met natuurlijke huidverzorgingsproducten die vrij zijn van de synthetische stoffen die je huid beslist niet nodig heeft. De nieuwe make-uplijn van Pacifica geeft je een ruim assortiment producten om uit te kiezen, varierend van getinte dagcreme tot mascara en van oogschaduw tot nagellak .

Vandaag laat ik je de Pacifica Stellar Gaze Mascara zien!

De mascara ziet er mooi en simpel uit. Ik heb zelf nog nooit een omhulsel in het wit gezien, en daarom valt deze al gelijk bij me op. Door de gouden details oogt het net ietsje vrouwelijker, en luxer.

IMG_7149

De mascara is zwart van kleur.Het borsteltje heeft veel haartjes, waardoor het iedere wimper meeneemt. Terwijl ik hem op mijn wimpers gebruik, merk ik dat een laagje mascara al goed zijn werk doet! Toch ga ik altijd voor de vollere look, en doe toch 2 lagen.

De mascara werkt erg fijn en klontert niet.

Deze mascara raad ik aan! Maar of het nu veel verschilt met een mascara van Essence, Catrice, Rimmel, l’oraal etc? dat kan ik niet zeggen!
Alle Pacifica producten zijn glutenvrij, 100% vegan en proefdiervrij.

Wat is jou favoriete mascara?

 

Geef een reactie

