beauty

Kruidvat Huid Haar & Nagels

Kruidvat Huid Haar en Nagels Tabletten bevatten vitaminen, mineralen en kruidenextracten. Akkerpaardenstaartextract ondersteunt de conditie van huid, haar en nagels. Het ondersteunt de groei en houdt het sterk.

Vitamine B2 en biotine helpen bij de verzorging van de huid van binnenuit. Selenium en zink zijn goed voor haar en nagels.

IMG_8107

Al een tijd slik ik deze tabletten. Ze bevatten veel vitamine B, wat goed is voor huid, haar en je nagels.

Sinds ik dit gebruik, merk ik ( ondanks mijn nepnagels) dat mijn nagels erg snel groeien! Mijn haar is wat steviger, en mijn huid straalt net wat meer.

De vitamines die in deze tabletten zitten, zijn goed voor je lichaam. Alles wat je ‘teveel’ ervan binnenkrijgt, en je lichaam niet meer opneemt, dat plas je weer uit.

Per dag mag je 2 tabletten. 1 s’ochtends en 1 s’avonds bij het eten. Het formaat van de tablet ziet er groot uit ( net iets groter dan een ibuprofen) maar met water, is het makkelijk door te slikken!

IMG_8110

Voor mij doen deze tabletten wel hun werk! Etos verkoopt ook deze tabletten, alleen zijn deze dan met een oplosbaar-plastic-omhulsel.

Gebruik jij iets extra’s aan vitamines?

Je koopt hem hier voor €3,89! Of bij ieder Kruidvat Filiaal!

10 gedachten over “Kruidvat Huid Haar & Nagels

  1. Ik was ook echt verbaasd dat dit werkt! Binnen maand merk je het al. Slik ze nu niet meer trouwens, ben nogal vergeetachtig met vitamine pillen nemen haha. En mn nagels zijn al sterk van zichzelf. Tijdens die pilletjes was er helemaal geen houden aan hoe lang ze werden en hoe hard ze waren 😮

    Liked by 2 people

Geef een reactie

