beauty

The Body Shop Indian Night Jasmine Body Lotion

Ontdek de bodylotion uit de vernieuwde Voyage Collection: Indian Night Jasmine Body Lotion. De geur neemt je mee voor een wandeling door de Kashmiri tuinen van het Mogolrijk in India.

Schermafbeelding 2017-03-31 om 19.16.12

Laatst liep ik even The Body Shop binnen, en ik neem altijd van alles mee, waaronder mini’s!

De geur van deze Indian Night Jasmine Bodylotion, kon ik niet weerstaan. Het is een warme zomeravond in een flesje!

IMG_8180

Het ruikt naar:
-Warme, weelderige bloemengeur
-Jasmijnbloesem

IMG_8177

Deze flacon bevat 60 ML en is perfect om in je handtas mee te nemen. Vaak als ik op het werk ben, of niet thuis, en ik heb droge handen, dan is dit superfijn om bij te hebben! Het ruikt ook nog eens lekker!

De bodylotion smeert fijn uit, en de geur ruik je nog best lang.

Nieuwsgierig geworden naar dit product? Hij is te koop bij The Body Shop, of verkrijgbaar hier op hun website.

Geef een reactie

