beauty

Body Mousse van Nacomi

Paar weken geleden, werd ik benaderd door een nieuw beauty-merk ‘ Nacomi’

Lees hier mijn artikel over Nacomi terug!

Vandaag review ik de Bilberry ( blauwe bosbes) Body Mousse voor jullie.

De pot is vrij simpel, en is van transparant plastic.

Het deksel is stevig, en eronder zit nog een plastic deksel. Dit is voor de hygiëne! Ik ben hier zeker een voorstander van! Zo komt niet veel andere smurrie en viezigheid in de pot. En blijft het product ook wat langer houdbaar!

IMG_8273

De geur van de bodymousse komt me al gelijk tegemoet! WOW! wat een sterke blauwe bessen geur! Hij ruikt erg zoet, maar opzich wel lekker. Voor de meiden onder ons, die héle zoete, met de nadruk op héél.. kunnen hebben, is deze body mousse zeker iets voor jou! Ik hou zelf meer van neutrale geuren, net zoals Dove, Nivea, of Rituals.

De mouse is vrij dik van structuur. Als ik aan mousse denk, denk ik toch altijd aan een Mona-toetje.. verslaafd aan chocolade misschien? hihi.. Maar deze mousse is toch een stuk dikker! Je merkt dat hij luchtig is geklopt, maar helaas weer opgestijfd is.

Hij verzorgt wel de huid, en de geur blijft lang zitten!

Zelf zou ik deze niet kopen.. wel voor de werking, maar niet voor de zoete geur!

De Bodymousse is hier verkrijgbaar voor €6,99!

4 gedachten over “Body Mousse van Nacomi

Geef een reactie

