beauty

Kruidvat Solait SPF 30 Sunstick Lippenbalsem

Aan zee, in de bergen en tijdens wintersport is het belangrijk om je lippen extra te beschermen tegen de zon. Kruidvat Solait SPF 30 Sunstick Lippenbalsem maakt je droge en schrale lippen zacht en soepel. De stick is waterresistent.

Kruidvat Solait SPF 30 Sunstick Lippenbalsem is verrijkt met zonnebloemolie en vitamine E. De lippenbalsem verzorgt je lippen en voorkomt huidbeschadiging en vroegtijdige huidveroudering.

IMG_9892

 

Op vakantie heb ik snel last van droge lippen, dit komt voornamelijk omdat de hele dag de zon erop schijnt. En wie vergeet nu niet om zijn lippen in te smeren? ( ik ben hier zelf ook schuldig aan) Maar nu ik deze Sunstick heb ontdekt, wordt dit zeker een vast item in mijn strand/vakantie -tas.

Mijn redder in nood is vaak een tubetje Blistex. Maar op vakantie gebruik ik liever iets wat ook mijn lippen beschermt (ook dit stukje van je huid, moet je niet vergeten!)

De buitenkant van de stick is net zo groot als die van een Labello, en is oranje/geel van kleur. De stick zelf is wit/lichtgeel.

Zodra je de stick gebruikt op je lippen, smeert het zich erg gemakkelijk uit, en geeft het een kleine witte waas achter. Doordat het SPF30 is, weet ik dat ik nu gemakkelijk uren in de zon kan liggen, zonder dat mijn lippen daardoor schade oplopen.

Op vakantie, heb ik deze sunstick iedere dag gebruikt! Mijn lippen bleven goed gehydrateerd en beschermd! Ik raad deze stick dus iedereen ook aan!

Bescherm jij ook je lippen tegen de zon?

De Kruidvat Solait SPF30 Sunstick Lippenbalsem is hier verkrijgbaar voor €1,29, of bij ieder Kruidvat filiaal.

Geef een reactie

