beauty

NIVEA Hairmilk Shampoo+Conditioner

Met de nieuwe blauwe haarverzorgingslijn combineert NIVEA meer dan 100 jaar haarexpertise met de laatste innovaties – om jouw haar nieuw leven in te blazen. In 1912 hielp NIVEA vrouwen al om mooi en gezond haar te krijgen – met een product dat dezelfde naam had als de laatste innovatie van NIVEA: Hairmilk.De innovatieve formules van de nieuwe NIVEA Hairmilk Collectie geven droog en beschadigd haar de verzorging die het nodig heeft zonder het haar hierbij te verzwaren. Melkproteïnen staan centraal in de Hairmilk formules en zijn ingrediënten van natuurlijke bron die het haar van binnenuit versterken, nieuw leven inblazen en voor voelbaar soepel haar zorgen.9200000076126836_2Daarnaast bevat de formule Eucerit die de oppervlakte van het haar omhult en zo het haar beschermt tegen externe invloeden. Eucerit, de ‘’beauty wax’’ die eigendom is van NIVEA, komt van natuurlijke wolwas en zorgt tevens voor een prachtige glans van het haar. Dankzij de combinatie van ingrediënten omhult de melkachtige, lichte formule elke haarstreng op zachte wijze en reinigt het effectief maar mild, versterkt het haar van binnenuit en geeft het haar kracht.

Van NIVEA heb ik zelf nooit eerder een shampoo geprobeerd, daarom ben ik nu juist extra benieuwd ernaar!

De verpakkingen zijn van stevig, donkerblauw plastic. En aan de voorzijde staat de tekst in mooie roze & witte opdruk.

De geur van zowel de shampoo & conditioner, is heerlijk! Precies zoals ik van Nivea verwacht. De structuur van de shampoo is iets dikker, wat ik stiekem wel had verwacht, omdat de cremes van Nivea, zelf ook iets dikker zijn. Maar zodra het in contact komt met water, voelt het als een gewone shampoo.

Van de conditioner heb je maar weinig nodig, om al de haarpunten te bedekken.
Nadat ik mijn haar heb uitgespoeld, merk ik gelijk dat mijn haar lekker zacht is, en het ruikt heerlijk naar Nivea!

Of dit een shampoo is die ik vaker wil gaan gebruiken? Ja zeker! Het enige nadeel is, dat hij iets stroever is, waardoor ik al snel geneigd ben om meer uit de fles te knijpen dan nodig is!

Ben jij al bekend met de Nivea Hairmilk producten?

De Nivea Hairmilk en conditioner zijn online te koop, of bij een drogist bij jou in de buurt!

 

 

2 gedachten over “NIVEA Hairmilk Shampoo+Conditioner

Geef een reactie

