beauty

Catrice Highlighting Powder

Glitter, glamour, sparkles, fairy dust, we worden ermee platgegooid. Welke beauty-lover, heeft nu tegenwoordig geen highlighter in haar beauty-stash?

Ik heb 1 favoriet, en die ga ik jullie vandaag laten zien! Kijk je mee?

Voor mij is dat de Catrice Highlighting Powder in kleur 010 Stardust!

IMG_0671

De verpakking is vrij groot, en het laat meteen het kussentjes-structuur van de highlighter zien. Super schattig toch? Het ziet er zo lieflijk uit.

De kleur ziet er ook echt uit als ‘ stardust’. Het is héél lichtroze, gecombineerd met een vleugje nude.

Schermafbeelding 2017-07-31 om 10.12.12

Ik ruik normaal niet aan mijn poeders, maar deze ruikt licht naar Vanille. Superlekker!

Deze highlighter heeft een lichte shimmer, wat mij erg aanspreekt. Vaak zie je highlighters, waarbij je gewoon een zonnebril op moet doen. Yes i know, dit is trending, maar geef mij maar een subtiele glow.

Ik breng deze highlighter altijd aan op mijn jukbeenderen, en het blijft de hele dag zitten! Perfect! Dit is echt mijn Holy-grail♥

Door de kleurencombinatie van lichtroze & nude, ziet dit er heel natuurlijk uit. Love it♥

Welke highlighter is jou favoriet?

 

6 gedachten over “Catrice Highlighting Powder

  1. Mijn favoriete highlighter is de tropic heart highlighter van Kiko. Die is licht van kleur en steekt dus niet af op mijn gezicht maar bevat wel super veel glitters waardoor die toch voldoende zichtbaar is. Was wel deel van hun limited zomercollectie… dus zal ik binnenkort opzoek moeten naar een nieuwe X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

