beauty

Nivea Express Bodylotion

Het hele jaar door gebruik ik bodylotions, bodycrémes etc. Mijn huid heeft altijd die extra toevoeging van hydratatie nodig, maar stiekem doe ik het ook voor de vele, heerlijke geuren!

De luchtige formule met zeemineralen geeft je normale huid een optimale verzorging. Nivea Express Bodylotion bevat vitamine E en beschermt je natuurlijke huidstructuur voor een zachte stralende huid.

De fles is vrij basic, met de welbekende, donkerblauwe print aan de voorzijde.

Aan de bovenzijde zit een grote dop, met daarop het logo van Nivea dik gedrukt.

De bodylotion is dunner van structuur. Normaal ben ik gewend aan de iets dikkere crèmes. Maar hij ruikt wel onwijs lekker! Dit komt door de Blauwe lotus denk ik;)
De ‘bekende’ geuren van Nivea, Dove en Zwitsal, zijn geuren die mij nooit doen vervelen!  Deze zijn namelijk nooit té overheersend, en geven mij een relaxend gevoel.

De lotion laat zich erg fijn uitsmeren, en ik merk dat het al in enkele seconden intrekt. Mijn huid voelt onmiddellijk een stuk zachter en soepeler.

IMG_9846

Door de formule met zeemineralen, hydrateert deze bodylotion, je huid de hele dag. En dat is wat ik nodig heb! Veel bodylotions, blijven op de huid liggen, waardoor als je je kleding aantrekt, aan je lichaam ‘ plakt’. Maar dat is bij deze totaal niet!

Voor het slapen gaan, smeer ik nog even goed mijn lichaam in met deze bodylotion.
Door de heerlijke,zachte geur, slaap ik ook nog eens lekker, en wordt ik wakker met een zacht huidje! Win-win situatie:)

IMG_9840

Gebruik jij dagelijks een bodylotion?

De Nivea Express Body Lotion is hier verkrijgbaar voor €6,09. Of bij iedere drogisterij, bij jou in de buurt.

Geef een reactie

