beauty

Therme Saigon Pink Lotus Shower Satin

Laat je tijdens het douchen meevoeren naar Saigon met de Therme Saigon Pink Lotus Shower Satin Douchecrème. 

Zelf ben ik enorm fan van Therme. Mijn favoriet uit de collectie, is en blijft de bodyscrub!

Schermafbeelding 2017-08-07 om 19.45.04

Maar vandaag laat ik jullie de Saigon Pink Lotus Shower satin Douchecreme zien!
IMG_0667

De verpakking is vrij basic(wit). Door de roze tinten erop, maakt het toch iets vrouwelijker. Ik kan van mezelf zeggen, dat ik vaak iets koop, door hoe iets eruit ziet! Als een verpakking saai is, of niet mijn oog trekt, dan bekijk ik het vaak niet eens. ( Wat jammer is, want misschien laat ik wel súper fijne producten liggen.. ?) Maar we gaan verder..

De inhoud van de tube, is 200ML! Omdat ik zelf niet heel veel gebruik bij iedere douchebeurt, kan ik hier lekker lang mee doen♥

De voedende douchecrème heeft een romantische geur, waardoor ik heerlijk ontspannen van raak. De geurnoten zijn roze lotus, amber, vanille en sandelhout.

IMG_0670Doordat het een knijptube is, kan ik zelf bepalen hoeveel ik per keer wil gebruiken.

Om de optimale verzorging aan je huid te geven, gebruik de shower satin douchecreme dan in combinatie met de bodyscrub, en de bodycream!

Schermafbeelding 2017-08-07 om 19.45.17

Heb jij een favoriet van Therme?

De Saigon Pink Lotus Douchecreme, is verkrijgbaar voor €4,95 in een verpakking van 200ML!

 

Geef een reactie

