beauty

Limited Trend Edition. Catrice Strobing duo highlighter.

Reflecties. Dat is waar de Catrice Strobing Duo Highlighter voor staat. Wat een beauty is dit! En ik laat jullie deze daarom ook heel graag zien! Kijk je mee, waar ik zo dol op ben?

Vandaag laat ik jullie de Catrice Strobing duo Highlighter zien.
Het is van een Limited Trend Edition. Wat betekend dit, denk je dan?.. Het zijn collecties van Catrice, die maar voor een korte periode(1-2 maanden) in de drogisterijen te koop zijn! Soms wel erg jammer, omdat je dan ( net zoals deze beauty) niet lang de tijd hebt, om ze in te slaan. Of als je een favoriet hebt gevonden, deze vaker in het jaar bij te kopen.

Maar ik was erg blij, toen ik deze highlighter nog in mijn bezit wist te krijgen.

Door de kleurencombinatie, werd ik opslag verliefd♥ De pigmenten van champagne en rose-abrikoos, grepen gelijk mijn blik.

De pigmentatie van de highlighter is erg goed! Ik moet bekennen, dat ik eigenlijk alle blushes, en highlighters van Catrice, goed gepigmenteerd vind!

IMG_0666

Hier heb ik een swatch op mijn hand. Ik ben maar een keer met een brush erover heen gegaan! YAY! Prachtig!

Hij doet goed zijn werk, en door de zachte kleur van champagne, abrikoos en rosé, zal deze highlighter mooi zijn, door het hele jaar.

Wat vind jij van de blushes en highlighters van Catrice?

 

3 gedachten over “Limited Trend Edition. Catrice Strobing duo highlighter.

Geef een reactie

