beauty

Clinique Moisture Surge Face spray Thirsty skin relief

Sinds een jaar, ben ik groot fan, van de ‘Moisture Surge‘  lijn van Clinique. Vandaag vertel ik je waarom! Lees je mee?

Mijn huid voelt vooral in de wintermaanden, erg droog aan. Een tijd geleden ben ik erg fijn geholpen bij de ICIPARISXL, en daarop werd mij de Moisture Surge Thirst Relief-collectie van Clinique voorgesteld.

clinique

Na dit een tijd te hebben gebruikt, wil ik niet anders meer! Ik ben eerlijk, het kost wel wat geld, maar je doet er lang mee ( 2-3 maanden, misschien iets langer?) En dan spreek ik over de, All about Eyes Rich (oogcreme), en Moisture Surge Extended Thirst Relief ( vochtinbrengende gel).

Maar vandaag laat ik jullie de nieuwe Face spray ervan zien!

IMG_0635

Het zit een vrij klein, compact flesje. Maar geloof me, je kan hier lang meedoen!

De verzorgende, en verfrissende gezichtsspray, is er om je huid te voorzien van de nodige vocht! Boordevol vochtinbrengers en actieve aloë. Zonder ook maar één druppeltje vet.
Vult snel opnieuw het vocht in de huid aan, herstelt de vochtbalans. Verzacht en kalmeert in een oogwenk. Wat wil je nog meer?

Het is erg fijn om mee te nemen in je handtas. Gemakkelijk te gebruiken voor onderweg! Het is geschikt voor alle huidtypes.

Houd de spray 25 cm van je gezicht af, en spray dan 1-2 keer(sluit goed je ogen!). Je voelt al gelijk de lichte mist over je gezicht.

Ik raad deze Face spray daarom ook zeker aan!

IMG_0636

Ben jij al bekend met de Moisture Surge lijn? Of heb jij iets op je verlanglijst staan van Clinique?

De Moisture Surge Thirsty Skin Relief Face Spray is verkrijgbaar voor €34. Verkrijgbaar via http://www.clinique.com of http://www.iciparisxl.nl of bij een ICIPARISXL filiaal bij jou in de buurt!

2 gedachten over “Clinique Moisture Surge Face spray Thirsty skin relief

Geef een reactie

