beauty

Demak’Up Cocoon reinigingsdoekjes

De reinigingsdoekjes van Demak’Up Zacht Cocoon bevatten een reinigingsmelk met katoen-extracten die bekend zijn vanwege hun verzachtende en kalmerende eigenschappen. Dit is de eerste keer dat ik reinigingsdoekjes van Demak’Up gebruik. Ben je benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder!

De katoenplant bestaat al meer dan duizend jaar. Zijn weldadige eigenschappen voor de huid worden gewaardeerd door vrouwen van over de hele wereld.
Demak’Up heeft meer dan 30 jaar ervaring met katoen en heeft er dan ook voor gekozen om dit in zijn productassortiment uit te brengen.Schermafbeelding 2017-08-11 om 20.57.33

Demak’Up gebruikt enkel de katoenvezels met de beste kwaliteit om de katoenweefsels te creëren die uiteindelijk in schijfjes worden gesneden. De katoenvezels worden vergaard via het proces van hydroverstrengeling: deze techniek vervlecht de vezels van het weefsel met elkaar door middel van waterstralen onder hoge druk. Zo wordt het katoen sterker en, nog belangrijker, gaat het niet pluizen.

Het is zó belangrijk om aan het eind van de dag, je make-up er áltijd af te halen! Of het nu na een lange werkdag, schooldag, of na een avondje stappen is.. sla het nóóit over! Je huid zal je eeuwig dankbaar zijn, en je staat de volgende ochtend niet als een shrek op:)

Nu laat ik jullie de Demak’Up Cocoon reinigingsdoekjes zien.

IMG_0606

De verpakking ziet er heel lief en zacht uit. Door het bolletje katoen aan de voorkant, denk ik al gelijk aan rust, en comfort. Aan de bovenkant van de verpakking zit een fijne sluit-strip die je dicht kunt plakken, na gebruik.

Er zitten 25 reinigingsdoekjes in een pak. Deze doekjes zijn voor de droge of gevoelige huid, maar Demak’Up heeft ze ook voor de normale of gemengde huid.

IMG_0609

Ik merk dat de doekjes vrij dik zijn(+ punt vindt ik zelf!),en voelen zacht aan. De geur is ontzettend lekker! ♥
Terwijl ik zachtjes met het doekje over mijn gezicht wrijf ( met cirkel bewegingen) merk ik dat mijn make-up er erg snel afgaat! Door de katoen en amandel extract, merk ik dat mijn huid helemaal niet trekkerig aanvoelt! En omdat mijn huid vrij gevoelig is, voelt dit erg prettig aan.
Meestal gebruik ik reinigingsdoekjes van het Kruidvat huismerk, maar ik denk dat ik deze ook zeker aan mijn stash ga toevoegen!

Schermafbeelding 2017-08-11 om 20.55.50
Ik raad deze reinigingsdoekjes van Demak’up daarom zeker aan! 

Wat gebruik jij om je make-up eraf te halen?

Geef een reactie

